Feel free to do what i wanna to do, eventhough theres strugles to through...

Ahlan Wasahlan!!!

Hit Counters

Let's use Photoshop.


Adobe Photoshop, atau biasa disebut Photoshop, adalah penyunting grafik yang dikembangkan dan diterbitkan oleh Adobe System yang dikhaskan untuk penyuntingan foto/gambar dan pembuatan kesan gambar.


Photoshop , aku sendiri kekadang guna photoshop ne. Ya, untuk edit gamba... sekarang ni aku guna photoshop v.7. Banyak juga yang aku tak tau buat. yalah, suma dalam bahasa eng. dahlah aku yang eng. sekadar dapat B. tapi, korang bley belajar guna photoshop ni http://www.ilmuit.com/category/48
Photoshop ada banyak jenis. Jenis yang t'baru, Photoshop cs3(tak silap aku cs4 pun dah kuar)mungkin lebih canggih berbanding yang aku guna.
Apapun kena download dulu ler...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

My Ear blowing up!

Jatuh^

Katak