Feel free to do what i wanna to do, eventhough theres strugles to through...

Ahlan Wasahlan!!!

Hit Counters

Salam satu Malaysia.~~

Assalamualaikum.
Not just to Malaysia.. but also my Antarabangsa friend, Specially, yang dari Soshified.
Hmm, okay ini blog pertama aku( serius) . banyak tau yang nak di kongsi. Ya, bkan saja pasal aku... ya, Sekali dengan cerita orang luar, buat kongsian dan iktibar..

Ya, perkataan 'salam 1 malaysia'. memang selalu ku dengar. terutama sekali. asal aku sms kat kawan.. ada je idea dorang nak tulis perkataan ne... tak kiralah time2 nak pembukaan sms tu tau pun penutupnya.

Ini yang aku pelik. Aku rasa dorang saja2 jak nak kuarkan ayat tu nak panjangkan sms... Tapi, bla kita pikir 2 kali memang dowang btl2 mengamalkan sis 1 malaysia tu? (yah, politik plak) .

Ini saya nak cerita ni. Its not auta. Kat sekolah aku, orang dari sipitang, tawau, papar, kota belud and bermacam tempat lg lh... semua study kat situ. bla pilih tempat duduk.. ada yang duduk ikut asal mana. contoh, Orang papar ngan orangpapar , owg sipitang ngan owang sipitang.... ada ke patut...
kononnya ,salam satu malaysia... Ini kat Sabah boleh ada masalah perkauman...

So sebelum kita lafazkan satu perkataan tu fikirlah dlue...
Ya, Setiap manusia ada silapnya..

"Everyone Make mistakes, But if they did'nt improve it, they do wrong"
-SH

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

My Ear blowing up!

Jatuh^

Katak